Zircon Computing Named in Leading Analyst Firm’s Hype Cycle for Emerging Technologies, 2010

Research Highlights Extreme Transaction Processing as “On the Rise”

Wayne, New Jersey, (PresseBox) -

Um die Meldung anzeigen zu können, benötigen Sie den kostenlosen Adobe Reader.

Zircon Computing, LLC

Zircon Computing, LLC, is an international software and services company based in Wayne, New Jersey. Founded in 2005 by senior technologists from the financial services industry, Zircon Computing develops and markets the Zircon Software Product Suite of ultra high performance solutions worldwide, both directly to enterprise clients and through an international network of partners. Zircon Computing is privately held. For more information, please visit

Weitere Informationen zum Thema "Software":

Migration zu Exchange Online: Spaziergang oder Kraftakt?

Die Cloud ist ver­lo­ckend, und der Um­s­tieg auf Ex­chan­ge On­li­ne scheint ein­fach zu sein. Doch in der Pra­xis lau­ern zahl­rei­che Stol­per­stei­ne. Wie sich die ver­mei­den las­sen, be­sch­reibt Ju­li­an Wendt*.

News abonnieren

Es ist ein Fehler aufgetreten!

Vielen Dank! Sie erhalten in Kürze eine Bestätigungsemail.