Totaler Spaß für WII™

Ubisoft kündigt Totally Spies Totally Party für Wii an

Ubisoft, einer der weltweit größten Hersteller und Publisher von Computer- und Videospielen, kündigte heute Totally Spies Totally Party für Wii an. Das Spiel erscheint am 14. Februar 2008. Auf der international sehr bekannten Animations-Serie Totally Spies! basierend, wird die Version für Nintendos Konsole von OUAT Entertainment produziert.

Das neuartige Totally Spies Videospiel ermöglicht allen Fans der TV-Serie, in die Haut ihrer Lieblingscharaktere zu schlüpfen. Sämtliche Elemente, die zum weltweiten Erfolg der TV-Serie beigetragen haben, sind auch im Spiel enthalten: Bösartige Feinde, glitzernde Outfits, gefährliche Waffen und natürlich… jede Menge Spaß, Humor und Style!

Totally Spies Totally Party ist ein Party-Spiel auf der ganzen Linie: Die Spieler können als Alex, Clover oder Sam aufregende Abenteuer erleben und ihre Freunde auf 10 unterschiedlichen Spielbrettern herausfordern. 35 Mini-Spiele gilt es zu bestreiten, um die besten Outfits zu gewinnen, an Modenschauen teilzunehmen und das angesagteste Mädchen der ganzen Schule zu werden.

- Beispiele für die Mini-Spiele:
- Wettrennen: Der Spieler muss gemeinen Schurken entkommen, bevor diese ihn zu fassen bekommen.
- Geschicklichkeit: Konzentration ist gefragt, um die elegantesten Bewegungskombinationen auf die Bühne zu zaubern.
- Schnelle Reflexe: Die richtigen Bewegungen müssen zum richtigen Zeitpunkt ausgeübt werden.
- Action: Bösartige Feinde müssen ausgeschaltet werden, bevor diese das Feuer eröffnen.

- Pro Charakter können bis zu 20 verschiedene Outfits frei geschaltet werden.
- Modenschau: Wer die meisten Beliebtheitspunkte gewinnt, erhält die coolsten Outfits. Diese müssen auf dem Catwalk großer Modenschauen der Öffentlichkeit vorgeführt werden!

Weitere Informationen unter: http://www.spielefuermich.de.

About Marathon Media:
Marathon Media (www.Marathon.fr) is France’s top producer of animated programming and one of the genre’s leading producers worldwide with international successes such as Totally Spies!, Team Galaxy, Martin Mystery and Marsupilami. The company’s Totally Spies! series is currently seen in more than 100 countries and territories, including Cartoon Network in the USA. In addition to television, Marathon Media has extended the worldwide Totally Spies! franchise to include hundreds of products in the areas of Publishing, Toys, Video, Interactive, Apparel and other innovative activities for children. Programs produced by Marathon Media are distributed by Marathon International.

In January 2006, Marathon Media merged with three major French companies, Marathon, Tele Images and Adventure Line. This merger establishes the newly named Marathon Group as the second largest production and distribution group in France, covering live action, game show formats, documentary and animation. It is home to Totally Spies!, Atomic Betty, Street Football, Saint-Tropez, Ford Boyard, Koh Lanta (Survivor), Dolmen, And Man Invented Animals and other leading international properties.

About OUAT Entertainment
OUAT Entertainment is a company in full expansion. For more than 7 years, OUAT has been creating and publishing multi-media entertainment for the general public audiences. Creator of interactive, multi-supports contents such as video games, interactive DVDs and mobile applications, OUAT’s ambition is to become one of the leading companies in cross-platforms family products. A few outstanding references: Azur & Asmar (video-game, Interactive DVD+board game) (Kirikou (video-game, Interactive DVD and website); Trivial Pursuit Let Loose (Hasbro - 4 Interactive-DVDs); Real Garden (website), Franklin, Koh Lanta, Adiboud’Chou (Interactive-DVDs) and now Totally Spies (video games and interactive DVD+board game ) etc…

The company relies on a large network of partners, essential to its success. Right owners, to start with, which allow OUAT to enjoy prestigious licenses! But also publishers such as Ubisoft, distributors and international operators who have granted OUAT their trust for many years.

More information on : www.ouat-e.com.