Reduce Risk, Minimize Cost and Avoid Disruption from Wireless Threats

Airtight Networks - The Global Leader in Wireless Security and Compliance Solutions: Wireless Security Automated and Accurate

Enterprises spend a lot of money on wired security such as antivirus, anti spam/spyware, NAC, SSL and firewalls, but wireless security to protect your network and your data can seem an endless and complex task for IT security administrators. It does not have to be!

Whether you have wireless access points deployed at your sites, or your organization enforces a strict 'no wi-fi' policy, you are still at risk from unauthorized wi-fi devices and data leakage. Rogue APs plugged in by disgruntled employees and company owned laptops intentionally or inadvertently connecting to neighborhood wi-fi often go undetected until a breach occurs. AirTight's automated technology shuts down rogue access points and denies company owned laptops access to neighboring wi-fi.

AirTight Networks' automated and accurate wireless intrusion prevention system allows you to reduce risk, minimize costs and avoid disruption. AirTight's SpectraGuard solution automatically detects, classifies, prevents and locates all wireless threats and scales to meet the needs of your expanding wired and WLAN.

AirTight has prepared a short presentation entitled Eliminate Rogue APs Once and For All @ http://www.brainshark.com/... and would like to offer you an informative white paper, 802.11n The Good, The Bad, and The Ugly: Will You Be Ready? @ http://www.seicom-muc.de/....

Benötigen Sie weitere Informationen zu Wireless Intrusion Prevention, oder möchten sich gerne mit einem Spezialisten darüber unterhalten ? Dann wenden Sie sich doch an uns unter sales@seicom-muc.de. Wir rufen Sie gerne zurück.

This press release will be available at http://www.seicom-muc.de/...
A german version will be available at http://www.seicom-muc.de/...

SEiCOM ist bereits seit über 15 Jahren als Value-Added High-end-Distributor für IT-Infrastrukturen auf dem deutschsprachigen Markt tätig. Das Unternehmen hat bereits mit vielen hochkarätigen Herstellen aus USA und Deutschland zusammengearbeitet. Unter anderem war SEiCOM 1997 erster europäischer Partner von Extreme Networks und hat maßgeblich zu dessen Popularität in Deutschland beigetragen. In den letzten 6 Jahren hat SEiCOM zudem seine Kompetenz in drahtlosen Netzwerktechnologien verstärkt und führende Marken wie Aerohive, Airtight, Airwave, Aruba, Ekahau und Ruckus in sein Programm aufgenommen.