Swiss-Domains: 100% Swiss Made dank .swiss

Wo .Swiss drufstaht isch au Schwiiz drin!

Koeln, (PresseBox) - Warum sött en Schwiizer Firma und en internationali Firma mitere Niederlassig i de Schwiiz näbe dr bestehende CH-Domain no zuesätzlich en Swiss-Domain registriere?
Die neue Swiss-Domains händ zwoi Vorteil:

1. Wo .Swiss drufstaht isch au ganz sicher Schwiiz drin. D‘Swiss-Domains sind en eidütige Hiwis uf d‘Herkunft uf d‘Schwiiz.

2. D‘Swiss-Domains bütet es besseres Ranking bi Google im Verglich zu anderne Domainändige. D‘.ch-Domain cha jede wältwit registriere. En .ch Domain isch also kei Garantie und keis Markezeiche für „Made in Switzerland“. Die neu Swiss-Domain isch anders konzipiert: Numme Schwiizer Firmene oder Firmene mitere Niederlassig i de Schwiiz dörfet Swiss-Domains registriere.

D‘Registrierungsstell formuliert s‘Alleistelligsmerkmal vo de Swiss-Domains mit folgende Wort:

„D‘Top Level Domain .swiss schafft für de Träger en Mehrwert, wiel sie d‘Herkunft und d‘Organisation unmissverständlich ufzeigt. D‘Identifikation mit de Marke Schwiiz und dere Wert unterstricht. Em Webuftritt vo Schwiizer Organisatione en Exklusivität verleiht, die er verdient. D‘Schwiizer Marke im Heimmärt und wiit über d‘Landesgränze hinuus profiliert."

Es existiere aber no en Reihe vo wiitere Vorteil. Sogar für d‘Schwiizer Ohre isch „ch“ nicht so iigängig wie s‘Änglische „swiss“.

Das heisst, dass en Domain under .Swiss en höcheri Merkfähigkeit bsitzt als en CH-Domain. D‘Swiss Domains händ i vielne Fäll viel Charme, will die Kombination vo Firme-Name+.Swiss so igängig und selbstverständlich tönt. Die natürlich Logik vonere Verbindig vomene Schwiizer Firmename mit .Swiss verleiht de Swiss-Domains im Verglich zunere CH-Domain noch en zuesätzlichi Merkfähigkeit, wo de phonetisch Vorteil vo .Swiss im Verglich zu .ch no verstärkt.

Es spricht entsprächend vieles defür, näbst de vorhandene CH-Domain no en Swiss-Domain z‘registriere. D’Swiss Domain cha übrigens Problemlos uf d‘CH-Domain wietergleitet werde, falls mer nid in en eigeständige Webuftritt unter .Swiss investiere wett. Au en Ufteilig, z.B. CH-Domain i de vier Landessprache und d‘Swiss-Domain uf Änglisch chann für viel Schwiizer Firmene und internationali Firmene mitere Schwiizerniederlassig sinnvoll si.

Weitere Informationen zum Thema "Kommunikation":

Sanfte Migration: so gelingt der Umstieg auf VoIP

Die gu­te al­te ISDN-Tech­nik ist in die Jah­re ge­kom­men. Die gro­ßen Pro­vi­der pla­nen seit Jah­ren ei­nen Tech­no­lo­gie­wech­sel und dro­hen dem Kun­den bei Mis­sach­tung die­ser Ent­wick­lung mit Ab­schal­tung der al­ten Tech­no­lo­gie. Doch das An­ge­bot an VoIP-TK-An­la­gen ist groß – wor­auf soll­te man al­so ach­ten, wenn man sich auf die neue Tech­nik ein­lässt? Und wie ge­lingt der Um­s­tieg?