Contact-Domain: Get in .contact!

Before the beginning of the time: Getting in contact...
(PresseBox) ( Koeln, )
It’s not every day that you come across a top-level domain like the contact-domain, that’s affordable and has a high potential for great ROI.

This is a rare investment opportunity—competitively priced with a limited number of premium domains. Plus, there are multiple business and individual use cases, from “Contact” pages and lead generation campaigns to social media and personal websites. Take advantage of this rare opportunity and be first in line to secure your .contact domains today.

For businesses

Give customers an easy way to get in touch with your Contact-Domain. From your “Contact Us” page on your website to lead generation campaigns or social media links, a [your business].contact URL positions you as savvy, approachable, and easy to reach. It’s quick and memorable, so customers know exactly how to reach you the moment they’re ready to connect.

For individuals:

With most of our connections happening online these days, it’s more important than ever to create a unique and inviting space that’s all your own—and a .contact URL is a unique way to do it. You can use yourname.contact in your social media profiles, a personal contact page, or your resume or portfolio site. It’s a savvy way to extend an invitation they’ll be excited to receive.

Hans-Peter Oswald

https://www.domainregistry.de/... (English)

https://www.domainregistry.de/... (deutsch)

 

 

 

 

 
Für die oben stehenden Pressemitteilungen, das angezeigte Event bzw. das Stellenangebot sowie für das angezeigte Bild- und Tonmaterial ist allein der jeweils angegebene Herausgeber (siehe Firmeninfo bei Klick auf Bild/Meldungstitel oder Firmeninfo rechte Spalte) verantwortlich. Dieser ist in der Regel auch Urheber der Pressetexte sowie der angehängten Bild-, Ton- und Informationsmaterialien.
Die Nutzung von hier veröffentlichten Informationen zur Eigeninformation und redaktionellen Weiterverarbeitung ist in der Regel kostenfrei. Bitte klären Sie vor einer Weiterverwendung urheberrechtliche Fragen mit dem angegebenen Herausgeber. Bei Veröffentlichung senden Sie bitte ein Belegexemplar an service@pressebox.de.