Kontakt
QR-Code für die aktuelle URL

Story Box-ID: 421118

protel hotelsoftware GmbH Europaplatz 8 44269 Dortmund, Deutschland http://www.protel.net
Ansprechpartner:in Herr Johannes Baumann +49 231 915930
Logo der Firma protel hotelsoftware GmbH
protel hotelsoftware GmbH

protel POS Guest Info makes life a picnic for bar and restaurant guests

(PresseBox) (Dortmund, )
protel POS Guest Info provides all relevant guest data for the hotel's gastronomy - and vice versa. Important information is displayed, edited and completed via all POS terminals and is automatically transferred to the respective guest profile.
As of now, this web-based service by protel hotelsoftware GmbH, Germany, can be directly tied to any POS system - developer enquiries are welcome. protel business partner 42 GmbH was the first to implement this protel Add-on into their Matrix POS software solution.

With protel POS Guest Info, the entire service personnel always has the relevant information at their fingertips. From individual preferences to particular needs right up to an exact record of consumption during the guests' precedent visits: Not a single detail will fall by the wayside. After identifying and recording the guests' desires just once, the employees view their wishes on the screen in order to cater to them accordingly. By being optimally informed, the service staff can easily offer individual care and perfect service keeping all guests perfectly content.

Via all POS terminals in hotel bars and restaurants, not only guest, reservation, marketing and VIP data but also guest preferences are visible at any time and they can also be edited. Additionally, a detailed and transparent overview of each guest's revenue is retrievable. Based on the consumption during all visits in the hotel, specific marketing and VIP characteristics can be assigned, which will significantly improve customer loyalty as every guest appreciates an obliging dedication to individual care and a perfect service.

The consumption overview additionally aids the service staff i.e. by offering a guest the same delicious red wine he or she enjoyed during the last visit. Particularly important: Almost all information can be directly edited via each POS terminal which keeps the personnel up-to-date at any time making the guest feel like a king.

Further information

- Check out how the versatile protel Add-ons improve hotel business significantly.
- Find everything about the protel sales partner on the 42 GmbH website and also check out their POS system solution Matrix POS.
- If you would like to learn more how to optimize gastronomy service with protel POS Guest Info, do not hesitate to contact our Sales team.
Für die oben stehenden Stories, das angezeigte Event bzw. das Stellenangebot sowie für das angezeigte Bild- und Tonmaterial ist allein der jeweils angegebene Herausgeber (siehe Firmeninfo bei Klick auf Bild/Titel oder Firmeninfo rechte Spalte) verantwortlich. Dieser ist in der Regel auch Urheber der Texte sowie der angehängten Bild-, Ton- und Informationsmaterialien. Die Nutzung von hier veröffentlichten Informationen zur Eigeninformation und redaktionellen Weiterverarbeitung ist in der Regel kostenfrei. Bitte klären Sie vor einer Weiterverwendung urheberrechtliche Fragen mit dem angegebenen Herausgeber. Bei Veröffentlichung senden Sie bitte ein Belegexemplar an service@pressebox.de.
Wichtiger Hinweis:

Eine systematische Speicherung dieser Daten sowie die Verwendung auch von Teilen dieses Datenbankwerks sind nur mit schriftlicher Genehmigung durch die unn | UNITED NEWS NETWORK GmbH gestattet.

unn | UNITED NEWS NETWORK GmbH 2002–2024, Alle Rechte vorbehalten

Für die oben stehenden Stories, das angezeigte Event bzw. das Stellenangebot sowie für das angezeigte Bild- und Tonmaterial ist allein der jeweils angegebene Herausgeber (siehe Firmeninfo bei Klick auf Bild/Titel oder Firmeninfo rechte Spalte) verantwortlich. Dieser ist in der Regel auch Urheber der Texte sowie der angehängten Bild-, Ton- und Informationsmaterialien. Die Nutzung von hier veröffentlichten Informationen zur Eigeninformation und redaktionellen Weiterverarbeitung ist in der Regel kostenfrei. Bitte klären Sie vor einer Weiterverwendung urheberrechtliche Fragen mit dem angegebenen Herausgeber. Bei Veröffentlichung senden Sie bitte ein Belegexemplar an service@pressebox.de.