Jedox zum dritten Mal in Folge im "Gartner Magic Quadrant for Cloud Financial Planning and Analysis Solutions" in 2019 positioniert

(PresseBox) ( Freiburg / Boston, )
Die Jedox AG, ein führender internationaler Softwareanbieter für Corporate Performance Management (CPM), gab heute bekannt, dass sie von Gartner, Inc. im August 2019 als einer von 15 Anbietern im „Magic Quadrant for Cloud Financial Planning and Analysis Solutions“ ausgezeichnet wurde.* Report kostenfrei herunterladen.

*Gartner “Magic Quadrant for Cloud Financial Planning and Analysis Solutions” Robert Anderson, John Van Decker, Greg Leiter, 8 August 2019. The 2017 version of the report was titled Magic Quadrant for Cloud Strategic Corporate Performance Management Solutions.

Gartner Disclaimer

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.