Hill International setzt Veranstaltungsreihe "Industry Talk Hamburg" am 02.03.2016 fort

(PresseBox) ( Philadelphia PA / München, )
Hill International (NYSE:HIL), eines der weltweit führenden Beratungsunternehmen im Contract- und Claims Management setzt am 02.03.2016 seine Veranstaltungsreihe "Industry Talk Hamburg" fort.

Der erste Industry Talk anlässlich der Eröffnung unseres Hamburger Büros ist uns noch in bester Erinnerung.

Anknüpfend an den Erfolg dieser Veranstaltung wird der Industry Talk diesmal zum Thema Erneuerbare-Energie-Anlagen EEG-Ausschreibungsmodell ab 2017/2021 mit namhaften Referenten auch im diesem Jahr stattfinden.

Wir freuen uns, Ihnen heute das Programm hierfür bekannt geben zu können.
Das Programm steht auch zum Download zur Verfügung unter: https://www.hillintl.com/media/422037/2-Industry-Talk-Hamburg-Einladung-Programm.pdf

Ort:
Kirchhof-Saal
Trostbrücke 6

Termin:
Mittwoch, 02. März 2016
17:00 bis 20:15 Uhr Vorträge und Podiumsdiskussion
anschließend Gettogether

Disclaimer

Certain statements contained herein may be considered "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995, and it is our intent that any such statements be protected by the safe harbor created thereby. Except for historical information, the matters set forth herein including, but not limited to, any projections of revenues, earnings or other financial items; any statements concerning our plans, strategies and objectives for future operations; and any statements regarding future economic conditions or performance, are forward-looking statements. These forward-looking statements are based on our current expectations, estimates and assumptions and are subject to certain risks and uncertainties. Although we believe that the expectations, estimates and assumptions reflected in our forward-looking statements are reasonable, actual results could differ materially from those projected or assumed in any of our forward-looking statements. Important factors that could cause our actual results, performance and achievements, or industry results to differ materially from estimates or projections contained in our forward-looking statements are set forth in the Risk Factors section and elsewhere in the reports we have filed with the Securities and Exchange Commission, including that unfavorable global economic conditions may adversely impact our business, our backlog may not be fully realized as revenue and our expenses may be higher than anticipated. We do not intend, and undertake no obligation, to update any forward-looking statement.