OLXAbsence v3.1 - Business / Office Suites & Tools Software

GANGL Dienstleistungen has announced OLXAbsence v3.1.

OLXAbsence v3.1 - Business / Office Suites & Tools Software
(PresseBox) ( Heubach-Lautern, )
Gruppen-, Jahres-, Urlaubs-, Abwesenheits-, Planungs-, Wochen- u. Monatskalender für Outlook/Exchange (webbasiert/ohne Client-Installation) - Wie organisieren Sie Einsatzplanungen oder Termine einer Gruppe? Transparentes Terminmanagement für Outlook/Exchange - Terminsituation und Verfügbarkeit auf 1 Blick - Gruppenkalender für Abteilungen, Teams, ganzes Unternehmen - Raum- und Fahrzeugbelegungsübersichten

Pricing and Availability

OLXAbsence v3.1 runs under Win7 x32,Win7 x64,WinOther,WinServer,WinVista,WinVista x64,WinXP,Windows 8. Further information on the software, as well as its free evaluation copy is available from http://www.gangl.de/.... The program comes with an installer and uninstaller for easy usage. The user interface is presented in different languages (English, German).