REYHER Asia-Pacific (RAP) opens office in Taiwan

Hamburg, (PresseBox) - In March 2018 F. REYHER Asia-Pacific Co. Ltd. opened an office in the Taiwanese port city of Kaohsiung. More than 100 guests were invited to the opening ceremony, including representatives from important suppliers, logistics partners and the regional fastener manufacturers’ associations.

“The new office is a major step for REYHER in consolidating supplier relationships with Taiwan and to develop them sustainably,” states Purchasing Manager and RAP board member Hergen Oetjen.

“Alongside China, already for many years we have defined Taiwan as an important partner country for REYHER in the Asia-Pacific Region,” says RAP General Manager Thomas Haug. In each country, REYHER has some 50 active suppliers.

In his speech, Joint CEO Klaus-Dieter Schmidt thanked Thomas Haug and the entire RAP team for their excellent work over recent years, wishing them both luck and success for the upcoming activities in Taiwan.

F. REYHER Nchfg. GmbH & Co. KG

Today, with 130 years’ experience, REYHER is one of the leading trading companies for fastener and fixing technology in Europe, supplying industry and trade customers worldwide. At our central location in Hamburg about 700 employees, using individual, flexible solutions achieve a daily fill-rate of over 99 percent ensuring reliable, accurate c-part supplies. In 2017 REYHER achieved a turnover of around 320 million euros with over 11,000 customers.

Weitere Informationen zum Thema "Logistik":

Wie wird der Umsatz mithilfe des Internet of Things smart?

Wer mit smar­ten Pro­duk­ten und Ser­vices Geld ver­die­nen will, muss die­se nicht nur ent­wi­ckeln und an­bie­ten. Viel­mehr sind die pas­sen­den Er­lös­mo­del­le ein ent­schei­den­der Be­stand­teil von IoT-Pro­jek­ten. Und die­se un­ter­schei­den sich zum Teil deut­lich von den Um­satz­prak­ti­ken bei klas­si­schen Pro­dukt­ver­käu­fen und Sup­port-An­ge­bo­ten. Die Er­lös­mo­del­le auf die An­for­de­run­gen des IoT an­zu­pas­sen, ist we­ni­ger ei­ne tech­ni­sche als ei­ne kul­tu­rel­le Her­aus­for­de­rung.

News abonnieren

Es ist ein Fehler aufgetreten!

Vielen Dank! Sie erhalten in Kürze eine Bestätigungsemail.