New Europoles website online

We are pleased to annouce the launch of our new website!

Neumarkt, (PresseBox) - After several months of hard work and dedication, we are thrilled to officially confirm the launch of our new website! We invite you to visit us at www.europoles.com.

We have built our new website with you in mind. The streamlined user interface provides a more interactive experience, allowing our colleagues, partners, clients and prospects to easily find the information they are looking for.

We hope that you enjoy the fresh look and feel of our updated website and are looking forward to your constructive feedback. For any questions, suggestions, or comments, please contact us at marketing@europoles.com.

We look forward to seeing you at www.europoles.com.

Weitere Informationen zum Thema "Bautechnik":

Unternehmen sollten auf Software-Monetarisierung setzen

Im Ja­nuar ver­kün­de­te Spo­ti­fy, der größ­te Mu­sik-St­rea­ming­di­enst der Welt, sei­nen schon lang er­war­te­ten Bör­sen­gang in die Tat um­zu­set­zen. Seit sei­nem Start wur­de das abo­ba­sier­te Soft­wa­re-Mo­dell von ei­ner Viel­zahl di­gi­ta­ler Dis­rup­to­ren und Tech-Uni­corns be­geis­tert über­nom­men. Sei­ne Erst­plat­zie­rung ist nun der ent­schei­den­de Schritt, um der Welt zu zei­gen, dass die­se Mo­del­le funk­tio­nie­ren, und was man aus ih­nen ler­nen kann.

News abonnieren

Es ist ein Fehler aufgetreten!

Vielen Dank! Sie erhalten in Kürze eine Bestätigungsemail.