Ciklum Joins the Growing Ranks of Netbiscuits Solution Partners

Danish leading IT outsourcing services provider Ciklum joins the Netbiscuits Global Partner Network to add value to its well established mobile expertise.

Kaiserslautern and Kyiv, (PresseBox) - Netbiscuits announced today that Ciklum, the leading European innovative IT company specialized in nearshore software development in Eastern Europe, is the latest Certified Solution Partner to join the growing ranks of its Global Partner Network (GPN).

Joining the alliance of leading technology companies will help Ciklum achieve its ambitious growth goal and maximize its clients’ mobile opportunities. Commenting on this partnership, Torben Majgaard, Ciklum’s CEO and Founder, says:

“Using the Netbiscuits Platform helps us boost our mobile revenue through the sharing of mobile industry know-how and delivery of next generation mobile and web solutions to our clients.”

The partnership between Netbiscuits and Ciklum promises to be a win-win scenario. Close cooperation in professional services and product development creates a positive feedback loop that will be beneficial to the close alignment of both companies’ offerings with rapidly changing mobile market demands.

“It’s great to have Ciklum on board as a mobile projects solution partner and I look forward to building on the great experience we have already made with their development services,” says Michael Neidhoefer, Netbiscuits Co-founder and CEO. “Ciklum’s unique business model places the company in an excellent position to capitalize early on the mobile opportunity and pass the benefits onto their customer base.”

All Netbiscuits Certified Solution Partners are required to successfully complete and update professional developer training. Training courses on the Netbiscuits Platform tools, features and functionalities will allow Ciklum to continuously optimize their mobile experience and prove knowledge towards their customers.

Ciklum (www.ciklum.com) ist ein dänisches IT-Outsourcing-Unternehmen, das auf Nearshore-Softwareentwicklung in der Ukraine spezialisiert ist und für Kunden eigene Entwicklerteams aufbaut und unterhält. Der Dienstleistungsrahmen und Wissensaustausch innerhalb der Firma helfen den Kunden, schnell, mit weniger Risiken und minimaler Investition die gewünschten Resultate zu erzielen. Ciklum wurde 2002 gegründet und beschäftigt heute knapp 2.000 Spezialisten in 165+ globalen Kundenteams. Ciklum hat sechs Entwicklungsbüros in der Ukraine, eins in Minsk und zwei in Pakistan sowie Repräsentationsbüros in der Schweiz, Deutschland, England, Schweden und Holland. Ciklum ist ein Gewinner des Red Herring 100 Europe 2009 und wurde in der Ukraine zweimal ausgezeichnet als bester IT-Arbeitgeber (2010 und 2011).

News abonnieren

Es ist ein Fehler aufgetreten!

Vielen Dank! Sie erhalten in Kürze eine Bestätigungsemail.