Awarded S 1000 RR Dinner Spot most successful BMW film on YouTube with more than 1 million clicks

(PresseBox) ( München, )
With currently almost 1.75 million clicks the S 1000 RR Dinner Spot became the most successful BMW film on YouTube ever. In the course of the Spotlight International Advertising Film Festival in Mannheim the film was awarded in the category "Web and Mobile" at the beginning of March.

It is about a wellknown magic trick, where a magician pulls the tablecloth from a small table all set up with china without damaging anything.

In "Dinner for RR" the BMW S 1000 RR knows the trade even better: Thanks to its acceleration of 2.9 seconds from 0 to 100 k.p.h. the bike is able to pull the tablecloth even from a huge, impressing banquet leaving all the china and glasses intact.

If you haven’t seen the „Dinner for RR“ clip yet, then click http://www.youtube.com/...
Für die oben stehenden Pressemitteilungen, das angezeigte Event bzw. das Stellenangebot sowie für das angezeigte Bild- und Tonmaterial ist allein der jeweils angegebene Herausgeber (siehe Firmeninfo bei Klick auf Bild/Meldungstitel oder Firmeninfo rechte Spalte) verantwortlich. Dieser ist in der Regel auch Urheber der Pressetexte sowie der angehängten Bild-, Ton- und Informationsmaterialien.
Die Nutzung von hier veröffentlichten Informationen zur Eigeninformation und redaktionellen Weiterverarbeitung ist in der Regel kostenfrei. Bitte klären Sie vor einer Weiterverwendung urheberrechtliche Fragen mit dem angegebenen Herausgeber. Bei Veröffentlichung senden Sie bitte ein Belegexemplar an service@pressebox.de.