Story Box-ID: 897332

B+B Thermo-Technik GmbH Heinrich-Hertz-Str. 4 78166 Donaueschingen, Deutschland http://www.bb-sensors.com/
Ansprechpartner:in Frau Nikola Strack +49 771 831649
Logo der Firma B+B Thermo-Technik GmbH
B+B Thermo-Technik GmbH

We welcome the United States, Australia and Canada on our Online Shop

(PresseBox) (Donaueschingen, )
B+B Thermo-Technik GmbH is working steadily to expand global trade. Now customers from the USA, Canada and Australia can also order via the B+B online shop. Until recently, customers from these countries only had the option to order in the conventional way. This also involved a minimum order value and longer processing and delivery times. The B+B online shop now makes purchasing easy, without the need to observe minimum order values. This is more convenient and also less complicated for both sides.

A large part of the standard range of products is available via the B+B online shop, and the scope is steadily being extended. The long list of products includes measurement equipment in the fields of temperature, humidity, pressure, brightness, motion, level and wireless technologies.

Your advantages of our Online-Shop:
• no minimum order value
• Trusted Shops certified
• clear design at the Online-Shop
• registered once, all datas are deposited
• attracting with seasonal campaigns
• scale of prices for larger quantities
• payment options: PayPal, Credit card or Prepayment

If you have your own UPS or FedEx customer number, please order per prepayment and write your customer number to the comment field. Shipping costs will be removed manually.

B+B Online Shop

B+B Thermo-Technik GmbH

Die B+B Thermo-Technik GmbH steht seit über 30 Jahren für innovative Messtechnik und ist ein weltweit agierendes Familienunternehmen mit über 120 Mitarbeitern. Mit Sitz in Donaueschingen sind wir Ihr Partner in den Bereichen der Mess- und Automatisierungstechnik und seit 1984 mit unserem Know-How Ihr Spezialist in allen Bereichen der Temperatur-, Feuchte-, Druck-, Helligkeits-, Bewegungs- und Füllstandsmesstechnik, sowie seit neuestem auch im Bereich der Wireless Messtechnik.

Wichtiger Hinweis:

unn | UNITED NEWS NETWORK GmbH 2002–2024, Alle Rechte vorbehalten