ARJES GmbH Werksplatz 1 36433 Leimbach, Deutschland http://www.arjes.de
Ansprechpartner:in Herr Martin Priewe +49 3695 85855265
Logo der Firma ARJES GmbH

Strong brands need strong personalities

ARJES starts 2022 with strengthened management team and recruiting offensive

(PresseBox) (Leimbach, )
Due to the continued growth in all areas of ARJES GmbH, the managing directors Tetyana Hammel and Thomas Hayn have decided to expand the management level to responsibly meet the positive development of the company. To ensure that the upcoming tasks and future challenges can continue to be managed with success, we are pleased to appoint, taking immediate effect, our long-time employees Ms. Bianca Brodrecht and Mr. Christian Hennig as authorized signatories of ARJES GmbH.

Ms. Brodrecht is responsible for the areas of finance and accounting, controlling and human resources. Mr. Hennig is appointed plant manager and is responsible for the areas of design, production and technical purchasing. The management of ARJES GmbH is thus supported with immediate effect by two long-standing, loyal, responsible employees.

Ready for a new start in 2022?

To further expand our existing processes, as well as to introduce new ones, we are looking for committed and competent professionals for various areas of the company.  If you are one of the best in your field - whether in administration, production, service or management - we should get to know each other!

It's definitely worth taking a look at our current vacancies! We have a lot to offer in return for your skills and commitment. Start your career in one of the most future-oriented industries in the world and apply now at ARJES.

ARJES GmbH

ARJES zählt heute zu den weltweit führenden Anbietern außergewöhnlicher Zweiwellen-Zerkleinerer mit extrem hoher Mobilität und einer wettbewerbsüberlegenen Anwendungsbreite. Unsere Produkte sind ein Garant für starkes Wachstum sowie wirtschaftlichen Erfolg.

Seit der Unternehmensgründung im Jahr 2007 produzieren mittlerweile etwa 200 Mitarbeiter am Standort Leimbach in Thüringen zukunftsweisende Lösungen für die Aufbereitung von Grünschnitt, Stamm- und Altholz, Kunststoff und Gewerbemüll, Metallschrott sowie Bauschutt und Mineralik. Hinter dem "Wir" verbirgt sich ein ebenso kompetentes wie engagiertes Team erfahrener Mitarbeiter, die ihr Wissen zur Steigerung der Nachhaltigkeit einsetzen.

Wichtiger Hinweis:

unn | UNITED NEWS NETWORK GmbH 2002–2022, Alle Rechte vorbehalten