Axis Communications GmbH

Bilder

Auf der it-sa 2018 in Nürnberg, Europas größter Messe für IT-Sicherheit, ist Axis Communications bereits im zweiten Jahr mit einem eigenen Messestand vertreten.
Die Radartechnologie gewinnt zunehmend an Bedeutung, um Anlagen vor äußeren Bedrohungen zu schützen.
Axel Mölck ist Distributions Account Manager bei Axis Communications.

Videos

View the amazing 4K image quality from the AXIS Q6128-E PTZ Dome Network Camera.

View the amazing 4K image quality from the AXIS Q6128-E PTZ Dome Network Camera

Zum Video
AXIS Companion is a complete solution that brings the reliability of professional video surveillance to small business owners. You get affordable cameras to cover most common surveillance situations, a network video recorder to store video, an easily operated video management software and a secure remote access to your system from any location.

AXIS Companion - at a glance

Zum Video

Dokumente

[PDF] Pressemitteilung: Axis HDTV PTZ-Dome-Kameras mit Edelstahlgehäuse und Möglichkeit für Stickstoff- Füllung Axis HDTV PTZ-Dome-Kameras mit Edelstahlgehäuse und Möglichkeit für Stickstoff-Füllung.pdf