Ubisoft® und Hasbro kündigen MONOPOLY für Nintendo Switch™ an

Ubisoft und Hasbro kündigten heute an, dass MONOPOLY als Videospiel auf der Konsole im Herbst dieses Jahres dem Ubisoft-Line-Up für Nintendo Switch™ beitreten wird.

Der Trailer zu MONOPOLY für Nintendo Switch ist unter folgendem Link zu finden: https://youtu.be/TuaG3PVTvdI

Ubisoft bringt das ikonische Spiel auf Nintendos neueste Konsole. Spieler jeden Alters können somit zu jeder Zeit und an jedem Ort, egal ob zu Hause auf dem TV-Bildschirm oder unterwegs im Tabletop-Modus auf das Spiel zugreifen. Durch das HD Rumble Feature der Nintendo Switch-Konsole fühlen MONOPOLY-Fans das Rollen der Würfel in ihren Händen. Bis zu sechs Spieler können sowohl online als auch offline gegeneinander antreten. Mit ansteigendem Fortschritt gewinnen Spieler zudem Belohnungen, schalten neue exklusive Inhalte frei und sehen, wie die Stadt vor ihren Augen aufblüht.

MONOPOLY für Nintendo Switch verleiht dem klassischen Brettspiel neue Wendungen und liefert dabei zusätzlichen Inhalt, mehr Interaktion und neue Regeln.

Mehr Informationen über Monopoly für Nintendo Switch erhalten Sie unter www.ubisoft.com

About Hasbro
Hasbro (NASDAQ: HAS) is a global play and entertainment company committed to Creating the World's Best Play Experiences. From toys and games to television, movies, digital gaming and consumer products, Hasbro offers a variety of ways for audiences to experience its iconic brands, including NERF, MY LITTLE PONY, TRANSFORMERS, PLAY-DOH, MONOPOLY, LITTLEST PET SHOP and MAGIC: THE GATHERING, as well as premier partner brands. The Company's Hasbro Studios and its film label, Allspark Pictures, are building its brands globally through great storytelling and content on all screens. Through its commitment to corporate social responsibility and philanthropy, Hasbro is helping to make the world a better place for children and their families. Learn more at www.hasbro.com, and follow us on Twitter (@Hasbro & @HasbroNews) and Instagram (@Hasbro).

The MONOPOLY name and logo, the distinctive design of the game board, the four corner squares, the MR. MONOPOLY name and character, as well as each of the distinctive elements of board and playing pieces are trademarks of Hasbro for its property trading game and game equipment and are used with permission © 2017 Hasbro. All Rights Reserved. Licensed by Hasbro to Ubisoft Entertainment. Ubisoft and the Ubisoft logo are trademarks of Ubisoft Entertainment in the U.S. and/or other countries. Games software © 2017 Ubisoft Entertainment. All Rights Reserved. © 2017 Nintendo. Nintendo Switch and Joy-Con are trademarks of Nintendo.