Oracle stellt Primavera Inspire for SAP 8.0 vor

Erweiterte Integration verbessert die Projektplanung und -abwicklung

(PresseBox) ( Redwood Shores/Wien, )
Oracle hat heute Primavera Inspire for SAP 8.0 angekündigt. Durch die erweiterte Interoperabilität zwischen Primavera P6 Enterprise Project Portfolio Management von Oracle und projektbezogenen Enterprise Resource Planning (ERP)-Anwendungen von SAP hilft die neue Version dabei, Datensilos und ineffiziente Prozesse zu eliminieren.

Führungskräfte, Projektmanager und ihre Teammitglieder können mit der Version 8.0 von Primavera Inspire for SAP die Planung und Abwicklung kapitalintensiver Großprojekte sowie von Instandhaltungsmaßnahmen durch die ständige Anpassung von Informationen zu Material, Ressourcen, Terminen und Budgets verbessern.

Oracle Primavera Enterprise Project Portfolio Management
Oracle Primavera Inspire for SAP
Oracle Primavera P6 Enterprise Project Portfolio Management

About Oracle Applications

Over 65,000 customers worldwide rely on Oracle's complete, open and integrated enterprise applications to achieve superior results. Oracle provides a secure path for customers to benefit from the latest technology advances that improve the customer software experience and drive better business performance. Oracle Applications Unlimited is Oracle's commitment to customer choice through continuous investment and innovation in current applications offerings. Oracle’s next-generation Fusion Applications build upon that commitment, and are designed to work with and evolve your existing applications investments. Oracle's lifetime support policy helps ensure customers will continue to have a choice in upgrade paths, based on their enterprise needs. For more information on the latest Oracle Applications releases go to: www.oracle.com/applications.

Oracle and Java are registered trademarks of Oracle and/or its affiliates. Other names may be trademarks of their respective owners.