Pressemitteilung BoxID: 244695 (JLSoft Jan Löffler)
  • JLSoft Jan Löffler
  • Augustastr. 13
  • Jan Loeffler

JLSoft has announced Daycounter v2.2.

Daycounter v2.2 - Desktop / Screen Savers: People Software

(PresseBox) (Landau, ) Wie lange ist es noch bis zum Geburtstag der Freundin, bis zum nächsten Urlaub oder bis Weihnachten? Können Sie ein bestimmtes Ereignis kaum noch abwarten? Der kostenlose Bildschirmschoner "Day Counter" zählt die Tage bis zu einem von Ihnen eingegebenen Termin, den Sie auf keinen Fall verpassen möchten. Außerdem können Sie sich beim Countdown wahlweise nur die Arbeitstage anzeigen lassen. Die Eingabe von Text ist ebenfalls möglich.

Pricing and Availability

Daycounter v2.2 runs under:
Win95,Win98,WinME,WinNT 4.x,WinXP,Windows2000,Windows2003,Windows Media Center Edition 2005,Windows Vista Starter,Windows Vista Home Basic,Windows Vista Home Premium,Windows Vista Business,Windows Vista Enterprise,Windows Vista Ultimate,Windows Vista Home Basic x64,Windows Vista Home Premium x64,Windows Vista Business x64,Windows Vista Enterprise x64,Windows Vista Ultimate x64 and costs $0.00 (US). Licensed users are entitled to the fully-functional copy of the software.

Further information on the product, as well as its free evaluation copy is available from http://www.jlsoft.de/daycounter.html. The program comes with an installer and uninstaller for easy usage.

Product page link: http://www.jlsoft.de/daycounter.html
Download link: http://www.jlsoft.de/downloads/daycounter_setup.exe (0.39 Mb)
Screenshot: http://www.jlsoft.de/screenshots/daycounter1.jpg
PAD File: http://www.jlsoft.de/pad/daycounter.xml

JLSoft Jan Löffler

JLSoft is located in Landau, Deutschland. The company is proud to be member of the following organisations: Shareware Authoren Vereinigung (German, www.s-a-ve.com - JLS).

For further information about JLSoft visit http://www.jlsoft.de. You will also find all contact information as well as a profil there.