How the principles behind Lego can assist IT managers in their quest for better IT security

London, (PresseBox) - For Reuven Harrison - CTO of Tufin Technologies, he has never really stopped playing with Lego, theoretically and now practically with his kids! In fact in this article he talks about how the principles of Lego is what is needed in the modern world of IT security - a set of building blocks, in different shapes and colours, that can be combined to build an effective IT security process.

It's a refreshing piece that shows how if you follow the building blocks just like in Lego IT professionals can create a unique set of IT security processes that allows the rest of the organisation to get on with its core business of making a profit.

Weitere Informationen zum Thema "Sicherheit":

Vier Best-Practices für mehr Cyber-Sicherheit

Wan­naCry und Not­Pe­tya ha­ben er­neut deut­lich ge­macht, dass Cy­berse­cu­ri­ty es­sen­zi­ell ist. Zu­g­leich wan­delt sie sich: Mil­li­ar­den neu­er IoT-Ge­rä­te, da­zu Lap­tops und Ser­ver bil­den ei­ne An­griffs­ober­fläche, die neue An­sät­ze für die Si­cher­heit er­for­dert. Der ers­te Schritt zum rich­ti­gen Schutz vor kom­men­den An­grif­fen sind be­währ­te Best Practi­ces und der Wil­le sie um­zu­set­zen.

News abonnieren

Es ist ein Fehler aufgetreten!

Vielen Dank! Sie erhalten in Kürze eine Bestätigungsemail.