Story Box-ID: 694358

Schuler Fahrzeugbau GmbH Uferstraße 21 72224 Ebhausen, Deutschland http://www.schuler-trucks.com
Ansprechpartner:in Frau Ulrike Ketterer
Logo der Firma Schuler Fahrzeugbau GmbH
Schuler Fahrzeugbau GmbH

SAP Big Data tour traveling in a SCHULER PROMOTION TRAILER

(PresseBox) (Ebhausen, )
SAP launches your Big Data tour of Europe with a SCHULER TRAILER MODEL VARIO DOUBLE POP OUT.

SAP brings about Big Data on the road. With a specially equipped motorsport trailer of Schuler Fahrzeugbau GmbH in Ebhausen, how to use it also Formula 1 teams, today launched the Big Data tour 2014 in Europe.

Its aim, existing and potential new customers to demonstrate the potential of Big Data - to make companies more flexible business to predict trends, optimize supply chains or to maximize the use of existing investments. At the respective stops of the tour give SAP experts first-hand information, visitors can also view showcases and learn more about SAP solutions in the Schuler truck.

During the tour, SAP experts from product, services and data scientist organizations will demonstrate how organizations can leverage these new opportunities. A mobile showroom in the Schuler Trailer is the foundation of the tour and will travel throughout Europe to present use cases and scenarios. The Schuler Team wishes the SAP Team a successful tour!

Schuler Fahrzeugbau GmbH

OUTSTANDING MOBILE SOLUTIONS

Die SCHULER Fahrzeugbau GmbH plant, konzipiert und realisiert gezielt individuelle und technisch innovative Lösungen im Segment des Sonderfahrzeugbaus seit über 27 Jahren. Schuler Fahrzeugbau fertigt individuelle mobile Architektur von bester Qualität. Diese höchsten Ansprüche an mobile Architektur werden mit außergewöhnlichen Fertigkeiten im Handwerk zufrieden gestellt.
Mit einer einzigartigen Reputation im Motorsport ist SCHULER aus Ebhausen seit vielen Jahren auch in den Bereichen Mobile Showrooms, Motorhomes, Hospitality, Promotion Trailer und außergewöhnliche Sonderprojekte ein verlässlicher und unterstützender Partner.
Made in Germany wird von allen Mitarbeitern gelebt. In sorgfältiger Handarbeit produziert das Unternehmen mit 70 Mitarbeiter die Unikate an zwei Standorten im nördlichen Schwarzwald und liefert weltweit an Kunden aus.

SCHULER Fahrzeugbau GmbH has been planning, designing and producing targeted, individual and technically innovative solutions in the customized Truck & Trailer construction segment for over 27 years.
Schuler Fahrzeugbau produces individual mobile architecture of the highest quality. These highest demands on mobile architecture are satisfied with extraordinary skills in the craft.
With a unique reputation in Motorsport, SCHULER from Ebhausen has been a reliable and supportive partner in the areas of Mobile Showrooms, Motorhomes, Hospitality, Promotion Trucks and extraordinary special projects for many years.
Made in Germany is lived by all employees. The company with 70 employees produces the unique items carefully by hand at two locations in the northern Black Forest and delivers to customers worldwide.

Wichtiger Hinweis:

unn | UNITED NEWS NETWORK GmbH 2002–2024, Alle Rechte vorbehalten