The latest from New Zealand: New Zealand’s IT innovations at CeBIT 2006

(PresseBox) (London, ) The latest from New Zealand: New Zealand’s IT innovations at CeBIT 2006

IT companies from New Zealand will be showcasing their latest products and services at CeBIT 2006 in Hanover, Germany.

New Zealand is fast gaining a reputation as an IT and telecoms hotspot. Alongside strengths in wireless, health and security IT, New Zealand is becoming a hub for innovations in the human computer interface – for example, touch screens that let IT applications be controlled by hand gestures, or radical use of 3D visualization that literally brings documents alive.

For the second year running New Zealand Trade and Enterprise, the government’s trade and economic development agency,will be bringing some of the very brightest and exciting Kiwi IT companies to Europe. They will be exhibiting on the ”New Zealand: New Thinking“ Stand A25 in Hall 3.

We will keep you updated with more details on the New Zealand stand in the run-up to CeBIT. In the meantime, if you would like more information please contact Silja Binner or Bettina Winters at GBC - nzte@gbc.co.uk, Tel +44 208 322 1922.

New Zealand Trade & Enterprise

Die staatliche Organisation New Zealand Trade and Enterprise (NZTE) ist von der neuseeländischen Regierung mit der Wirtschaftsentwicklung beauftragt. Sie stellt für internationale Importeure, Agenten, Distributoren, Händler und Investoren den Kontakt mit innovativen neuseeländischen Unternehmen her. Weltweit hat NZTE 48 Niederlassungen; darunter Büros in London und Hamburg.

News abonnieren

Es ist ein Fehler aufgetreten!

Vielen Dank! Sie erhalten in Kürze eine Bestätigungsemail.