European Photovoltaic Solar Energy Exhibition in Hamburg September 2009

On the IOSS booth we present the lightness of reading 2D Codes

(PresseBox) (Radolfzell, ) As an optical quality control and industrial image processing system manufacturer, IOSS GmbH is characterised, first and foremost, by its many years of experience and consolidated know-how in the fields decoding 2D Codes.

Coming from the lake constance we are aware of our responsibility regarding a sustainable future. We do what we can best. Reading 2D codes!

Aligning wafers and decoding DataMatix codes on cells and wafers in every production step enables the renewable energy business to increase productivity as well as to optimize process chains. An utmost advantage and argument for the solar industry.

You are welcome to prove our competence.
IOSS GmbH, D-78315 Radolfzell, www.ioss.de

Am 21. Januar 2008 feierte die IOSS GmbH (Intelligente optische Sensoren und Systeme GmbH) aus Radolfzell am Bodensee ihr zehnjähriges erfolgreiches Bestehen. Die IOSS GmbH bietet heute mit einer breiten Produktpalette von Standardsystemen zu massgeschneiderten Kundenlösungen schnelle, sichere und zuverlässige Identifikation von DataMatrix Codierungen. Hohe Fachkompetenz im Bereich industrielle Bildverarbeitung speziell in der Identifikation von 1- und 2D Codes spiegeln sich in den IOSS Produkten wieder, die in allen industriellen Bereichen u.a. Automobil- und Halbleiterindustrie, Maschinenbau, Medizintechnik und Solarzellenherstellung ihren Einsatz finden. Die Zukunft lesen - IOSS GmbH.