GK Co. Ltd., a leading manufacturer of environment safety measurements & electrostatic control systems, starts business activities in Germany

Products and solutions of GK Corporation prevent electrostatic accidents

(PresseBox) (Suncheon-si - München, ) GK Corporation Ltd., a leading south-korean manufacturer of environment safety measurements, electrostatic control systems and factory automation facilities, starts business activities in Central-Europe. Kickoff will be a roadshow through Germany, Austria and Switzerland to meet potential partners, resellers, distributors and customers.

Companies, that are interested to meet GK Corporation, can get more information about the roadshow at:
Tel: +49-89-3090-488-32 or Email: presse@inline-sales.net

GK Corporation, established in 2004, manufactures and supplies products for the petrochemical industry like automatic equipment, measurement and test machines.

In particular the companies manufactures and supplies environment safety measuring instruments, sampling systems, flow meter, DCS, gamma ray, high pressure systems, oil watch systems and many others.

Especially, GK Corporation manufactures static electricity transmitter, which can prevent fire and explosion accidents due to static electricity in advance.

GK’s electrostatic measurement machines have been developed by using microprocessors. The microprocessor system is using an AVR semiconductor chip. This electrostatic measurement machine can be used for example in the petrochemical industry, oil plants, gas stations or gunpowder production.

Sales and marketing setup of GK Corporation in Germany is coordinated and supported by sales- and marketing services of Inline Sales GmbH.

Inline Sales GmbH is an official „SMBA Certified Business Development Service 2010“ of SBC, the government of the Republic of Korea.

Contact GK Corporation Germany, Munich:
Telephone: +49-89-3090-488-32
Email: presse@inline-sales.net

Die Inline Sales GmbH, mit Sitz in München, ist Spezialist für Business Process Outsourcing in Vertrieb und Marketing. Die Inline Sales GmbH übernimmt für Unternehmen der unterschiedlichsten Branchen, für Regierungen, Konsulate und Wirtschaftsförderungs-Gesellschaften aus der ganzen Welt den strategischen und operativen Geschäftsaufbau durch die Bereitstellung von Services und Ressourcen in den Bereichen Vertrieb, Marketing und Business Development.
Die Dienstleistungen der Inline Sales GmbH wurden in 2008 und 2009 als qualifiziertes INNOVATIONSPRODUKT und in 2009 als qualifiziertes INDUSTRIEPRODUKT von der Initiative Mittelstand ausgezeichnet.
In ihrer über 10-jährigen Tätigkeit hat die Inline Sales International Group namhafte Kunden betreut wie British Telecom, BBC, Motorola, COMPAREX, Samsung, EDS, Reed Elsevier oder Laser 2000. Darüber hinaus wurden bereits hunderte von kleinen und mittelständischen Unternehmen erfolgreich aufgebaut.

News abonnieren

Es ist ein Fehler aufgetreten!

Vielen Dank! Sie erhalten in Kürze eine Bestätigungsemail.