+++ 812.453 Pressemeldungen +++ 33.750 Newsrooms +++ 6.000 Medien +++

Meet ESI at JEC World 2016 - Hall 6, Booth C53

(PresseBox) (Neu-Isenburg, ) At the JEC World Composites Show & Conference, ESI will present End-to-End Virtual Prototyping to optimize the performance of composites materials.

Meet us at the ESI booth (Hall 6, C53) to talk to our ESI experts and discuss your cases.

Join us for our presentation on "End-to-end composite leading edge simulation - manufacturing process to performance simulation" at the JEC Conference "Aeronautics: adapting to the CFRP part production ramp-up" on Wednesday, March 9 - 3:00 pm (Room 501-502).

We are looking forward to meeting you at JEC World 2016.

Diese Pressemitteilungen könnten Sie auch interessieren

News abonnieren

Es ist ein Fehler aufgetreten!

Vielen Dank! Sie erhalten in Kürze eine Bestätigungsemail.