+++ 807.933 Pressemeldungen +++ 33.634 Newsrooms +++ 6.000 Medien +++

Coherent Inc expands its product family of Taipan lasers up to 10 wavelengths and sets new standards in terms of beam quality and brightness at 532 nm

(PresseBox) (Dieburg, ) With Taipan 590-3000 and Taipan 514-5000 Coherent expands its portfolio to 10 wavelengths, now offering a bright orange with an output power of 3W and a warm green with 5W, both delivering excellent beam quality in the compact Taipan package.

In addition, the Verdi G18 sets new standards in terms of compact design, beam quality and brightness. Especially for long distance laser projections, the new Verdi G18 delivers up to 18W output power at 532 nm.

www.Coherent.com

Diese Pressemitteilungen könnten Sie auch interessieren

News abonnieren

Es ist ein Fehler aufgetreten!

Vielen Dank! Sie erhalten in Kürze eine Bestätigungsemail.