Canvys Announces Full HD 42" Medical LCD Display

Canvys - Visual Technology Solutions announces a new 42" medically approved LCD with full HD resolution.

(PresseBox) (Donaueschingen, )

Um die Meldung anzeigen zu können, benötigen Sie den kostenlosen Adobe Reader.

Canvys - Visual Technology Solutions UK

About Canvys, a Division of Richardson Electronics, Ltd. (NASDAQ: RELL)
Canvys, a global value-added integrator and manufacturer, specializes in creating comprehensive visual technology solutions for healthcare, Original Equipment Manufacturers (OEMs) and digital signage applications. Our collaborative approach allows us to evaluate each customer’s unique needs and craft the right solution—whether custom-engineered, value-added outsourced, or modified off-the-shelf. In addition, we provide complete post-sale service and support, including installation, maintenance, troubleshooting, calibration and conformance. For more information, visit us at www.canvys.com.

News abonnieren

Es ist ein Fehler aufgetreten!

Vielen Dank! Sie erhalten in Kürze eine Bestätigungsemail.