Neue ArcaniA - Gothic 4 Screenshots enthüllt

(PresseBox) (Wien, ) JoWooD Entertainment veröffentlicht heute neue Screenshots zum Rollenspielhit ArcaniA-Gothic 4.

Kämpfen Sie sich durch eine Vielzahl unheimlicher und fantastischer Kreaturen und genießen Sie Ihre Reise durch die faszinierende Welt von ArcaniA.

Established in 1996, the company markets its products under two popular labels: DreamCatcher Games, featuring the criticallyacclaimed, bestselling game Painkiller; and The Adventure Company, the number one brand for PC adventure game sales worldwide including award winning titles such as Syberia and Agatha Christie: And Then There Were None.

JoWooD Entertainment AG (ATXPrime: JWD) is listed in the Prime Market segment of the Vienna stock exchange. JoWooD is a publisher of computer and videogames, releasing international acclaimed, highquality entertainment software for all existing and upcoming gaming systems.